week 48

Ahh SPRING BREAK :D

Wij brachten onze Spring Break door gebracht aan zee in North Carolina :)

In het begin van de week hadden we best goed weer, er was wel heel wat wind waardoor het terug wat kouder aanvoelde :) onze week was best goed gevuld.
We zijn onze week begonnen in de outlet mall :)

We hebben ook even geprobeert om aan het strand te gaan zitten maar dat was toch net ietsie pietsie te koud :D wehebben het maar zo'n 10 minuutjes uit gehaden. We hebben ook geprobeerd om naar het aquarium te gaan maar dat was gesloten :D we stonden daar dus vooreen gesloten deur. De vele wind zorgde voor het perfecte vlieger weer :)
We hebben ook een dag Dune Buggy's gehuurd en hebben de kustlijn afgereden.
Voor Pasenzijn we naar een egg hunt gegaan in de Elizabeth gardens, super mooi en waarschijnlijk nog mooier als alles in volle bloei staat :)

Op Pasen zelf hebben we eerst een lekker ontbijt gekregen en daarna hebben we dan in de tuin een egg hunt gehouden. Het was weer zat tegen en zijn we dan met de hele bende naar de cinema gegaan Superman VS. Batman. Niet bepaad een film waar ik zelf zou naar kijken maar het kon slechter ;)

Zo dat was een kort overzicht van mijn vakantie aan Zee :)